Znowu nieskuteczny mailing czyli wyrzucone pieniądze

Dostałem za pośrednictwem Wirtualnej Polski ofertę jednego z banków. Bank wyrzucił pieniądze w błoto. Wiadomość przyszła w formie obrazków które się nie otworzyły. Otrzymaną wiadomość zamieściłem na poniższym obrazku.

Lepiej byłoby gdyby wysłali wiadomość w formie tekstu z linkami. Mniej by ich to kosztowało i na pewno wiele więcej osób zobaczyłoby ich komunikat. Tak naprawdę produkty bankowe są bardzo złożone i mało kto podejmuje decyzje o wyborze konto po zobaczeniu jednej reklamy. Klienci porównują, bardzo często kierują się rekomendacjami znajomych. Lepiej gdyby bank zaczął stopniowo zyskiwać kontakt z nowymi klientami oferując wartościowe treści w zamian za zapisanie się na własną listę mailingową.

Comments are closed.

This entry was posted on Wednesday, May 25th, 2016 at 15:58 and is filed under e-mail marketing, reklama. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.