Mistrzowie cross-sellingu, czyli czego mogą nauczyć nas podróże?

Cross-selling polega na oferowaniu kupującemu produktów lub usług komplementarnych.  Tą technikę sprzedaży stosują banki, które przy sprzedaży kredytów hipotecznych próbują wcisnąć klientowi dodatkowe produkty, takie jak np. ubezpieczenie niskiego wkładu własnego czy też kartę kredytową, czy też firmy oferujące usługę telewizji kablową, które próbują wcisnąć klientowi abonament telefoniczny, dostęp do Internetu.

W wielu krajach żyjących z turystyki, lokalni usługodawcy opanowali technikę cross-sellingu do perfekcji, mimo że wielu z nich nie jest absolwentami uczelni ekonomicznych czy też kursów z zakresu marketingu. Nauczyli się wykorzystywać impulsywne decyzje swoich klientów.

Chcesz skorzystać z różnorodnych sportów wodnych czy też wycieczki na quadach przy okazji zaproponujemy Ci sprzedaż filmu zdjęć na których uwieczniono Ciebie lecącego na spadochronie za motorówką lub podczas safari czy też podczas rejsu statkiem – oto oferta osób żyjących z turystyki w wielu europejskich i pozaeuropejskich kurortach. Przy okazji oczekiwania na upale na upragnioną rozrywkę organizatorzy zaproponują drinki w cenie kilku dolarów czy też specjalne chusty chroniące od wiatru czy też piasku.

Leave a Reply

This entry was posted on Sunday, November 12th, 2017 at 00:38 and is filed under marketing. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.