Jak wybrać hasło reklamowe?
Ostatnio przejeżdżając zauważyłem duży banner reklamowy. Zawierał on duży napis – Legalne korepetycje. Co to znaczy legalne korepetycje? Mogą być dochody z korepetycji, które nie są zgłaszane do urzędu skarbowego? W tym sensie mogą być nielegalne. Ale co to obchodzi potencjalnych klientów. Uczeń zgłaszający się na korepetycje chce mieć efekt w postaci lepszej oceny, zdanej matury itd. Klientów nie interesuje czy nauczyciel rozliczył się z urzędem skarbowym czy też nie. Na ogłoszeniu mniejszymi literami pisało, że oferta dotyczy możliwości nauczania wszystkich przedmiotów w domu klienta. Lepiej może byłoby podkreślić mobilność np. Mobilne korepetycje. Pełen zakres. Konkluzja jest następująca: Podkreśl w ofercie najważniejszą wartość dla klienta. Na pierwszy plan wysuń te cechy oferty które ceni sobie najbardziej.
Zobacz także wpis: 8 sposobów na udany nagłówek.
November 10th, 2012 at 20:39
Trzeba wybrać i podkreślić unikalną cechę oferty. W dodatku taką która będzie najbardziej atrakcyjna z punktu widzenia klientów. Nie może być zbyt oczywista. Mam na myśli ofertę rodzaju (w naszej restauracji jest czysto. W dodatku nikt się jeszcze nie zatruł naszym jedzeniem). 🙂