Jak podnieść atrakcyjność oferty względem konkurentów?

jak poprawić jakość oferty Aby tego dokonać należy zaoferować dla klientów jakąś nową użyteczność. Pozwól, że przedstawię Ci na przykładzie. Jakiś czas temu wynajmowałem studentom mieszkanie w Lublinie. Mamy tutaj dwa Uniwersytety, kilka szkół wyższych. Przeważająca najmujących stanowią studenci. Często są to studenci kierunków ekonomicznych. Mnie jako wynajmującemu oprócz tego aby najmującymi były osoby spokojne i nie sprawiające kłopotów zależy, między innymi na tym aby uzyskać odpowiednią cenę za wynajem. Ponieważ sam skończyłem ekonomię, zajmuję się pracą naukową, wiem jakie przedmioty ekonomiczne i jakie zagadnienia sprawiają najwięcej trudności studentom ekonomii, proponuję potencjalnym wynajmującym bezpłatne konsultacje z przedmiotów takich jak np. mikroekonomia czy też makroekonomia. Biorąc pod uwagę dobrą lokalizację, standard, możliwość bezpłatnej pomocy naukowej nie miałem trudności z wynajęciem za cenę powyżej średnich cen rynkowych.

Nie wiem jaki rodzaj produktów czy też usług oferujesz. Zastanów się i odpowiedz na podane do przemyślenia pytanie co oferuje, jakich innych korzyści mogą poszukiwać moi klienci oraz co mogę im zaproponować nie ponosząc wielkich nakładów pracy i finansowych aby podnieść atrakcyjność mojej oferty względem konkurentów.

Dam Ci inny przykład. Kiedy wydałem ebooka – książkę w wersji elektronicznej pt: Jak znaleźć i kupić mieszkanie?” przez jakiś czas aby dodatkowo wzmocnić atrakcyjność mojej oferty dodawałem każdemu kupującemu własną darmową publikację pt: Efektywne zarządzanie czasem. Miałem ją już wcześniej przygotowaną. Ponieważ była w wersji elektronicznej jej dystrybucja do klientów zainteresowanych płatnym ebookiem nic mnie nie kosztowała. Zyskiwałem darmowy prezent dla klientów.

Leave a Reply

This entry was posted on Thursday, June 9th, 2016 at 04:39 and is filed under copywriting, reklama. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.