Gdzie się reklamować aby ludzie zwrócili uwagę na naszą ofertę, czyli jak nie wyrzucić pieniędzy w błoto?

Kiedy ludzie najchętniej zwrócą uwagę na Twój przekaz reklamowy. Wtedy kiedy nie będą mieli możliwości skoncentrować się na czym innym. Stojąc w kolejce do bankomatu, czekając na zmianę świateł na skrzyżowaniu, stojąc w kolejce do kasy w sklepie. Kiedy czekam do bankomatu jest zazwyczaj bardzo duża kolejka. Wzdłuż kolejki znajduje się witryna prezentująca nowości wydawnicze. Chcąc nie chcąc przeglądam tytuły. Przechodząc ulicą prawdopodobnie nie zatrzymałbym się przy witrynie. Opisane przeze mnie miejsce jest znakomite do reklamowania się. Nie musi to być reklama książek. Twoim zadaniem jest znalezienie takiego miejsca stwarzającego możliwość reklamy, które przykuje oczy potencjalnych klientów.

Równie dobrze a nawet lepiej tzn. z większym powodzeniem można byłoby przy wspomnianym bankomacie reklamować oferty biur podróży, usługi finansowe itd. Czyli wszystko to co może zainteresować osoby korzystające z bankomatu. Równie udaną reklamę widziałem na jednym ze skrzyżowań. Osoby oczekujące w samochodzie chcąc nie chcąc natrafiały wzrokiem na dużą płachtę reklamującą sprzęt kuchenny. Równie dobrze w tym miejscu można zareklamować zupełnie inne rzeczy.

Oczywiście należy odpowiednio przygotować reklamę pod kątem osób które mają bardzo krótki kontakt z nią. Światła często się zmieniają osoby często nie zdążą lub nie będą miały możliwości zanotować danych teleadresowych. Dlatego komunikat reklamowy musi łatwy do zapamiętania. Łatwy do zapamiętania może być charakterystyczna nazwa strony internetowej. Tak aby osoba zainteresowana mogła ją zapamiętać w celu późniejszego odwiedzenia i zdobycia pełniejszych informacji o oferowanym przez Ciebie produkcie lub usłudze.

One Response to “Gdzie się reklamować aby ludzie zwrócili uwagę na naszą ofertę, czyli jak nie wyrzucić pieniędzy w błoto?”

  1. Piotr Says:

    Malo wlaścicieli firm podchodzi profesjonalnie do problemu reklamy promocji tzn. nie testują skuteczności reklamy, nie próbują podchodzić do kwestii skuteczności z punktu widzenia klienta. Cały czas tak naprawdę trzeba szukać nowych skutecznych form reklamy. To co bylo do tej pory skuteczne traci swoją skuteczność, ponieważ wszyscy zaczynają to stosować.

Leave a Reply

This entry was posted on Friday, May 27th, 2016 at 03:58 and is filed under copywriting, marketing, reklama. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.