Gdzie się skutecznie reklamować? cz. 2

Jakiś czas temu pisałem o skutecznej reklamie. Gdzie się reklamować aby ludzie zwrócili uwagę na naszą ofertę, czyli jak nie wyrzucić pieniędzy w błoto? Dzisiaj krótka informacja o ciekawym narzędziu  oferowanym przez Google – Ad Planner. Google Ad Planner to narzędzie, w którym można znaleźć dane na temat używalności witryn internetowych, jak również informacje o cechach demograficznych grup docelowych tych witryn. Narzędzie może być przydatne do planowania kampanii reklamowych w Internecie. Dzięki wykorzystaniu tego narzędzia będziesz wiedzieć jak dotrzeć do własnej grupy docelowej. Jest bardzo przydatne jako narzędzie porównywania statystyk stron internetowych konkurencji.

Leave a Reply

This entry was posted on Monday, May 30th, 2016 at 16:01 and is filed under marketing, reklama. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.