O pewnym darmowym niedocenianym narzędziu promocji

Według danych GUS z 2010 roku ponad 40% polskich przedsiębiorstw nie miała własnej strony internetowej. Dzisiaj krótko o ciekawym niedocenionym, darmowym narzędziu Google Moja Firma: Google.com/business. Szczególnie polecam to narzędzie mikroprzedsiębiorcom. Narzędzie nie jest wcale nowością. Jednak niewiele osób je docenia. Pozwala ono w prosty sposób właścicielom biznesów umieszczać i uaktualniać informacje o swojej firmie takie jak np. dane kontaktowe lokalizację firmy na mapie oraz godziny otwarcia. Oprócz danych kontaktowych można zamieszczać krótkie posty dla internautów zawierające 160 słów, które widnieją na tablicy maksymalnie 30 dni. Można je zmieniać nawet kilka razy dziennie traktując wspomniane narzędzie jako tablicę Facebooka lub Twittera.

Zobacz także:

Gdzie się reklamować aby ludzie zwrócili uwagę na naszą ofertę, czyli jak nie wyrzucić pieniędzy w błoto?

Leave a Reply

This entry was posted on Saturday, June 4th, 2016 at 16:38 and is filed under baza firm, firma, marketing, strona firmowa. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.